Loading...

ساخت لامپ چوبی بوسیله رزین اپوکسی

|
ساخت لامپ چوبی بوسیله رزین اپوکسی
در این مقاله یک آموزش اختصاصی در مورد لامپ های چوبی رزین اپوکسی دریافت می کنید. در این مقاله به شما نشان داده می شود که چگونه می توانید این قطعات منحصر به فرد را بوسیله ی رزین اپوکسی و چوب بسازید و چه موادی برای این کار مناسب است.

ساخت لامپ چوبی بوسیله رزین اپوکسی

 انسان ها همیشه اشتیاق زیادی برای ایجاد صنایع دستی داشته اند. همیشه سعی کرده محصولات مختلفی بسازد و از آنها استفاده کند. لامپ چوبی رزین اپوکسی نیز یکی از همین اشیا می باشد.

در ابتدا باید بدانیم برای ساخت این قطعه منحصر به فرد چه وسایلی نیاز داریم .

ملزومات ساخت لامپ چوبی رزین اپوکسی عبارتند از: چوب ، رزین اپوکسی و هاردنر ، چراغLED  و کابل برق مناسب ، طلق ،چسب حرارتی ، سمباده

برای شروع کار شما باید به جنگل یا هر مکان دیگری بروید که بتوانید کنده های قدیمی درختان را جمع آوری کنید. اگر امکان رفتن به جنگل برای شما وجود ندارد ، می توانید چوب را از فروشگاه های مربوط به لوازم هنری خریداری کنید.

مرحله بعدی این است که چوب را به محل کار خود بیاورید و آن را به قطعات مورد نیاز خود برش دهید. پس از اتمام کار ، چوب خود را در محیطی خشک قرار دهید تا بتواند برای مدتی خشک شود.

 رزین اپوکسی OZ مدل رقیق شفاف 1.5gk مخصوص میز چوب زیورالات قالب

 

پس از خشک شدن چوب نوبت به تمیز کردن قطعه چوبی می رسد . برای تمیز کردن چوب از چاقو یا برس فلزی برای تمیز کردن گل و پوست درخت استفاده کنید. بهتر است این کار را در خارج از منزل یا کارگاه انجام دهید . برای تمیز کردن عمقی و اساسی چوب نیز می توانید با استفاده از کمپرسور جریان هوا ، تکه های کوچک گل و گرد و غبار را از عمق چوب بیرون بکشید تا کاملاً تمیز شود.

در این مرحله در حالی که چوب ما در حال خشک شدن است ، مقداری طلق بردارید و آن را به اندازه کمی بیشتر ازکل محیط چوب برش بزنید .

رزین اپوکسی 1.5 کیلو نیمه غلیظ شفاف ARKO قیمت عمده خرید چوب زیورالات قالب

سپس قطعه چوب تمیز شده را برداشته و با چسب حرارتی به روی طلق بچسبانید. در مرحله بعد ، دیوارهای قطعه طلق باید به هم چسبانده شوند به طوری که یک جعبه طلقی اطراف قطعه چوب ما را در بگیرد.

 رزین اپوکسی و هادنر را با نسبت مناسب در یک ظرف ریخته و بوسیله ی همزن به خوبی مخلوط کنید و در قطعه کار آماده (چوب و طلق اطراف آن)  بریزید. پس از آن ، قطعه کار شامل مخلوط رزین اپوکسی را بوسیله مشعل حرارتی حرارت دهید تا حباب ها کاملا از بین بروند.  پس از حباب گیری محصول را به مدت دو تا سه روز در مکانی با دمای 18 تا 24 درجه سانتیگراد بگذارید تا به حالت جامد درآید.

رزین اپوکسی OZ نیمه غلیظ 750 گرمی مدل 3712607 خرید چوب زیورالات قالب

پس از دو تا سه روز خشک شدن ، طلق را ازچوب و رزین جدا کنید.

بعد از این مرحله  قطعه ی دیگری  چوب بردارید و قسمت پایین و بالای آن را به صورت صاف و مرتب ببرید که به شکل یک مکعب منظم و مرتب دربیاید. سطح این مکعب باید به اندازه سطح بالای قطعه چوب و رزین آماده شده باشد. در قسمت بالای قطعه مکعبی چوب یک گودی کوچک به اندازه لامپ  با دستگاه فرز دستی ایجاد کنید. در قسمت گودشده چوب مکعبی ، یک چراغ LED را وارد کنید. چراغ LED خود را می توانید بوسیله ی چسب حرارتی به قسمت گود شده بچسبانید.

علاوه بر آن ، در طرف دیگر چوب برای کابل لحیم کاری شده چراغ LED ، سوراخ ایجاد کنید. اکنون لامپ و کابل آن را در جای مناسب خود قرار دهید.

رزین اپوکسی OZ رقیق شفاف 90 گرمی قیمت عمده خرید چوب زیورالات قالب

توصیه می شود اندازه لامپ را با توجه به اتاقی که در آن قرار می گیرد انتخاب کنید. اگر اتاق بزرگ است ، سعی کنید لامپ مناسب استفاده کنید تا بتواند اتاق را روشن کرده و فضایی خاص ایجاد کند.

گام بعدی این است که قطعه حاوی لامپ را به قسمت پایینی رزین اپوکسی بچسبانید. برای این کار می توانید از چسب حرارتی استفاده کنید. پس از اتمام کار ، فراموش نکنید که قطعه را برای یک روز یا حتی بیشتر به حال خود بگذارید تا کاملا خشک شود.

پس از خشک شدن برای از بین بردن ناهمواری ها همه طرف لامپ را با استفاده از کاغذ سنباده صاف کنید. هنگامی که لامپ ها را سنباده میزنید ، باید سطح لامپ را کمی مرطوب کنید.

اکنون می توانید لامپ را در دستان خود گرفته و از نتیجه ای که مشاهده می کنید احساس رضایت کنید.  امیدوارم بتوانید بهترین کار خود را با این آموزش انجام دهید و فراموش نکنید که در این پروژه هم مانند دیگر پروژه های کار با رزین ، خلاقیت حرف اول را می زند.

رکت رزین شیراز :

بزرگترین مرکز پخش رزین اپوکسی فروشگاه رزین اپوکسی  و محصولات وابسته در کایران تمامی محصولات  رو می توانید به صورت خورده و یا عمده خریداری کنید و با امکان ارسال به تمام نقاط ایران

جهت مشاهده قیمت کلیک کنید : 

  1. قیمت رزین اپوکسی مخصوص چوب
  2. قیمت رزین اپوکسی نیمه غلیظ 
  3. قیمت رزین اپوکسی رقیق
  4. قیمت رزین اپوکسی هنری و زیورآلات
  5. قیمت انواع قالبهای سیلیکونی مخصوص رزین 
  6. قیمت انواع قالبهای فلزی جواهرات
  7. قیمت انواع خرج کارهای جواهرات
  8. قیمت انواع قالبهای چوبی مخصوص رزین اپوکسی
  9. قیمت انواع رنگ های اکریلیک
  10. قیمت رنگ های پودری صدفی
  11. قیمت پودر شب تاب
  12. قیمت انواع ابزار رزین
  13. قیمت انواع رنگ پبگمنتهای اپوکسی
  14. قیمت سنگ های کریستال شیشه ای
  15. قیمت فندک و تورچ مخصوص حباب گیری رزین

  16. قیمت موتور ساعت مخصوص ساخت ساعت
  17. قیمت چوب گرد خام مخصوص ساخت ساعت
  18. قیمت ترازو دیجیتالی 
  19. قیمت آنتیک های فلزی و غیره

آدرس:

شیراز حد فاصله میدان ارتش و چهار راه تحویلی نبش خیابان شهید قطبی فروشگاه نورنگ ارسال به تمام نقاط کشور

ساعت کاری ۸ صبح تا ۸شب یکسره

جهت اطلاعات بیشتر واتساپ لطفاً پیام دهید 09107009488

وبسایت : www.resinshiraz.com

جهت آشنایی با مجموعه رزین شیراز کلیک کنید 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    برگشت به بالا