Loading...

ضد اب کردن چوب

|
ضد اب کردن چوب

مجموعه رزین شیراز - آکادمی دکتر امید زارع با آموزش کارهای هنری بسیار آسان و قابل انجام در خانه و همچنین آموزش کامل کسب درآمد به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فعالیت خود را در منزل آغاز کنید و  به عنوانِ کسب درآمد نمایید مناسب برای خانم ها، آقایان، دانشجویان، افرادی که قصد مهاجرت دارند و کسانی که می‌خواهند شغل دوم داشته باشند . تمام پشتیبانی از قبیل تهیه و ارسال محصول به تمام نقاط کشور حتی به روستا های کوچک کشور عزیزمان ایران انجام خواهد شد . امید واریم مطالب زیر به شما در جهت کسب دانش بیشتر یاری نماید .

******

******

اطلاعات زیر بسیار مفید است ، جهت مشاهده روی مطلب مورد نظر در لینک پایین کلیک کنید : 

چگونگی درآمد زایی در آکادمی دکتر زارع

آموزش رزین اپوکسی

آموزش سنگ مصنوعی 

آموزش رزین اپوکسی

آموزش رایگان رزین

آموزش کامل و صفر تا صد رزین اپوکسی همراه با آموزش های مکمل از قبیل شمع سازی ، تکسچر ، ویترای و آموزش ساخت قالب های سیلیکونی به همراه آموزش کامل درآمد زایی به صورت میلیونی به عنوان شغ دوم  همگی در یک پکیج :

در جشنواره تخفیف به مدت زمان محدود هستیم 300 هزار تومان بوده که 50 درصد تخفیف خورده و شده 150 هزار تومان

کد تخفيف 50 درصدی : 888 میباشد 

⇐ کد معرف : 4444

جهت خرید دوره ابتدا  اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نمایید و از همان جا میتوانید دوره را خریداری و بلافاصله آموزش های خود را شروع کنید  توجه داشته یاشید با نصب اپلیکیشن و خرید دوره به طور اتوماتیک در مجموعه فروش اضافه میشوید

****

نحوه‌های ضد آب کردن چوب
به صورت حتم تمامی ما از داشتن اسباب چوبی پیرامون اطراف شغل و معاش خودمان لذت میبریم و پیرو این هستیم که بیشتر از لوازمی که ساختار طبیعی دارا هستند به کارگیری کنیم.

البته برای استعمال از محصولاتی که از چوب تشکیل شده‌اند، بایستی نکاتی را جهت محافظت و حفظ آنها نیز رعایت کرد. چوب با تک تک مقاومت و مشقت که دارااست گشوده در قبال دست اندرکاران طبیعی زیرا آب، رطوبت، اشعه ماوراء بنفش خورشید، خراش یا این که ساییدگی، موریانه‌ها و حشرات موزی و … نمی‌تواند مقاومت متعددی آرم دهد.

هم اکنون ممکن میباشد این پرسش برای شما پیش آید که آلاچیق‌های چوبی، نیمکت‌های چوبی و … که در دور و اطراف گشوده می باشند چطور سال‌ها قدمت می‌نمایند و زیبایی ظاهری خویش راحفظ می‌نمایند با اینکه در تماس بی واسطه با آب و نوروفروغ خورشید و … می باشند؟؟

به کارگیری از چوب و محصول ها چوبی از قبل تا به امروز گزینش اکثری از اشخاص برای چیدمان خانه و به کار گیری روزانه بوده میباشدولی یکی‌از مشکلاتی اکثر زمان ها اشخاص با آن مواجه میشوند این میباشد که تولیدات چوبی همواره در معرض پوسیدگی در تاثیر رطوبت و آب میباشند و خیلی زود آغاز به پوسیدگی و تلف کردن چگونگی خویش می‌نمایند، به همبن انگیزه اکثری از اشخاص دنبال روشی برای ضدآب کردن این تولیدات می‌باشند.

پیش‌خیس در نوشته‌ی‌علمی شیوه های نگهداری از چوب پیرامون شیوه‌های محافظت از چوب کلام کرده بودیم، البته در نوشته‌ی‌علمی قصد داریم بیشتر در ارتباط با شیوه‌های ضد آب کردن چوب کلام کنیم، پس با ما یار و همدم باشید.

گونه های طرز های ضد آب کردن چوب
راه و روش های ضد آب کردن چوب

روغن ضد آب کننده چوب
یکی‌از مرسوم‌ترین شیوه‌هایی که امروزه برای آبگریز کردن چوب استعمال می‌گردد به کار گیری از روغن ضد آب چوب میباشد. این روغن‌ها به جهت ماده هوابندی که در فرمولاسیون آنها مستعمل، ضمن ارتقا زیبایی ظاهری چوب، بافت چوب را هم ضد آب می‌نماید و سبب میگردند آب و رطوبت به بافت چوب نفوذ نکند.

این‌سیرتکامل روغن‌ها گونه های مختلفی دارا هستند که در تنی چند از آن ها در فرمولاسیون خویش دارنده رنگ‌دانه‌هایی میباشند که طیف وسیعی از رنگ‌ها را پوشش می دهند، که در واقع شغل رنگ چوب را نیز برای ما ایفا میدهند.

می توانید از روغن هاردواکس چوب که طبیعی می‌باشند برای چوب هایی که در دور و اطراف فرنگی بکار رفته‌اند استعمال نمائید.

محلول‌های ضد آب کننده چوب
ضد-آب-کردن-چوب

با به کار گیری از این محلول‌ها روی چوب یک لایه‌ی آبگریز تشکیل می شود و سبب ساز دفع آب و رطوبت میگردند.

تفاوت این محلول‌ها با روغن یا این که رنگ چوب درین میباشد که فاقد رنگ میباشند، به صورت معمول اساس این نوع محلول‌ها پلی اورتان و یا این که شبیه آن میباشد.

روغن جلا چوب
به کار گیری از روغن جلای بر روی چوب همچون دو مال بالا روی سطح چوب لایه‌ای تشکیل میدهد که دافع آب میباشد و افزون بر آن رنگ چوب را نیز درخشانخیس می‌نماید که در اصطلاح می گویند چوب را جلا می دهند.

این نوع محصول ها بر اساس پلیمرهای شیمیایی می باشند که از چوب در قبال عامل ها مخرب بیرونی مراقبت می‌نماید و سبب بالا رفتن مقاومت چوب می گردند.

به کارگیری از این مال با لایه‌ای که روی سطح چوب تشکیل می دهد سبب میشود رطوبت به بافت چوب نفوذ نکند. برای مراقبت بیشتر از چوب می‌قدرت تعدادی لایه از آن را روی سطح چوب ایفا کرد، چون هر چه آن لایه قطورخیس باشد، به به عبارتی نسبت نیز بافت چوب مقاوم‌خیس می شود.

روغن ظروف چوبی برای ضد آب کردن ظروف
به کارگیری از ظروف چوبی در منازل امروزه رو به ارتقا میباشد و این به‌این خیال و خاطر میباشد که اشخاص با خاصیت چوب بیشتر آشنا گردیده و متوجه خاصیت اثر گذار آن برای آدم و طبیعت نیز گردیده‌اند.

برای به کارگیری از ظروف چوبی می بایست آنها را نیز روغن‌کاری کرد. به کارگیری از روغن ظروف چوبی سبب میشود که ظروف چوبی تا حد بسیار متعددی ضد آب شوند و برای تماس با مواد غذایی نیز قابل به کارگیری باشند.

روغن ظروف چوبی همل ۱۰۰٪ گیاهی می باشند و استانداردهای مایحتاج را برای تماس با مواد غذایی را اخذ نموده است.

روغن ضد آب چوب

رزین‌های اپوکسی ضد آب
استعمال از رزین‌های اپوکسی به خیال و خاطر وجود ذرات ریز نانو در فرمولاسیون خویش، خواص آبگریزی به چوب می دهند و تا حدودی در قبال فروغ خورشید از چوب نگهداری می‌نماید، هنگام استعمال از این فرآورده می بایست به‌این مسئله دقت داشت که آحاد سطح چوب با این ماده پوشش داده گردد.

صحبت پایان
استعمال از چوب و تولیدها چوبی در دور و اطراف معاش و دفتر سبب القای انرژی مثبت و احساس طبیعت به آدم می‌گردد، البته به دلیل آن که چوب ماده‌ای طبیعی میباشد و فرصت متعددی برای تشکیل داد آن صرف گردیده می بایست در محافظت از آن سختکوش بود که بتوان بیشترین به کارگیری را از آن کرد.

با مواقعی که در صدر به آن اشاره کردیم میتوانید از چوب حفظ فرمایید و غایت استعمال را از این ماده طبیعی مخصوص داشته باشید.
معرفی گونه های پوشش نانو چوب دکترنانو:
یکی گرفتاری های استعمال از محصول ها چوبی پایین اثر قرار تصاحب کردن آن‌ها با رطوبت و نوروفروغ میباشد. این عامل ها موجب باد کردگی کابینت ها، درب های چوبی دستشویی و رنگ پریدگی نماهای چوبی میشود که از آشناترین خطاها به کارگیری از تولیدات چوبی می باشند.
تولیدات ضد آب کننده چوب دسته پزشک نانو بر محور تکنولوژی نانو ساخت گردیده و با ساخت یک پوشش نامرئی بر روی تولیدات چوبی بازدارنده از ساخت‌و‌ساز اثرات مخرب رطوبت و فروغ و روشنایی بر آن ها می‌شوند.

ما در محتوای ذیل به معرفی گونه های نانو چوب های دکترنانو ، خصوصیت های و مزایای به کارگیری از آن میپردازیم تا در آخر بتوانید شایسته ترین نانو چوب را برای آبگریز و ضدآب کردن نماهای جوبی ، درب های چوبی، کابینت و... تعیین فرمائید.

روغن گیاهی آنتی باکتریال ترموود برای عایق کردن نمای چوبی
روغن گیاهی ترموود (آنتی باکتریال)

روغن گیاهی ترموود بر روی همگی تولید ها چوبی و نماهای چوبی قابل اجراست و سبب ساز مقاومت چوب در قبال رطوبت و آبگریز شدن سطح چوب میشود که بازدارنده از نفوذ قطرات آب به درون بافت چوب گردد.

مشاهده و خرید کالا
عایق و آبگریز کننده نمای چوبی و سطح ها چوبی
روغن ترموود (غیر گیاهی)

بر روی همگی تولیدها چوبی و نماهای چوبی قابل اجراست و سبب ساز آبگریز شدن سطح چوب و بازدارنده از نفوذ قطرات آب به درون بافت چوب می‌گردد. فرق آن با روغن گیاهی ترموود، در غیر آنتی باکتریال این روغن میباشد.

مشاهده و خرید مال
واکس ضد آب و آبگریز RX14، برای عایق کردن نماهای چوبی
واکس رزین RX14

محافظ چند‌منظوره بسیار حاذق و نو RX14 برای عایق کردن همه سطح های داخلی و فرنگی ساختمان به عنوان مثال نماهای چوبی و برای محافظت زیبایی طبیعی بافت چوب تحت عنوان ضد آب کننده و آبگریز کننده چوب کاربرد دارااست.

مشاهده و خرید مال
پوشش آبگریز نما DN103 (برای سطح ها و نماهایی که جذب آب ندارند)
پوشش آبگریز DN103 (اساس حلال)

تحت عنوان پوشش نانو چوب روی چوب های های رنگ گردیده و نمای چوبی کاربرد دارااست و قابل به کار گیری روی فلزات، کاشی، سرامیک، سنگ و کلیه بخش های نما و سطوحی که جذب آب ندارند میباشد.

مشاهده و خرید فرآورده

پوشش و محافظ و آبگریز DN101

تحت عنوان آبگریز کننده چوب های رنگ گردیده و نمای چوبی، فلزات، کاشی، سرامیک، سنگ و همگی بخش های نما و سطوحی که جذب آب ندارند میباشد و نسبت به DN103، غلیظ خیس میباشد.

مشاهده و خرید مال
آبگریز و آب حایل کننده نماهایی که جذب آب دارا‌هستند
محلول ضد آب و آب فرار و گریز +N80p (محور آب)

این محلول ضدآب کننده و آبگریز، تحت عنوان عایق ضدآب روی چوب های نپخته رنگ نشده و آب سد و آبگریز کننده سطح ها ساختمان که جذب آب دارا‌هستند مانند نماهای چوبی (ترموود)، آجری و... کاربرد دارااست.

مشاهده و خرید فرآورده
برای حصول داده ها بیشتر و مشورت کردن بدون پول هیبت تحت را کامل شدن نماییدیا این که با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

اسم و اسم خانوادگی*
First
شماره یار و همدم*
توضیح درباره اشکال تولید ها ضد آب کننده چوب پزشک معالج نانو:
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تولیدات و خرید آن، میتوانید روی اسم کالا کلیک فرمائید.”

محلول نانو ضد آب چوب بعد از اجرا، به منافذ روی چوب نفوذ کرده و بازدارنده از ورود قطرات آب به باطن آن می‌گردد و به شل ترین صورت ممکن موجب ضد آب کردن تولیدها چوبی و ارتقا قدمت و دوام آنان شود.

کمپانی علم نهاد دکتر معالج نانو دو سبک محلول نانو چوب دارااست که یک کدام از قابل استعمال روی سطح ها چوب ناپخته و دیگری قابل استعمال روی سطح های چوب رنگ گردیده میباشد. نانو چوب گزینه استعمال روی سطح های چوب رنگی به عبارتی خواص های عایق ضد آب چوب نپخته را دارااست، به علاوه اینکه UV بیشتری دارااست و چوب را درخشان خیس می نماید.

نانو ضد آب چوب DN103 :
این پوشش نانو قابل به کار گیری در نماهای چوبی و چوب های رنگ شد‌ه‌است و موجب آبگریز نمودن چوب شود در سود مولکول های آب نمی توانند به بافت تولید ها چوبی نفوذ کرده و سبب تخریب آنان شوند. از این کالا تحت عنوان عایق رطوبتی اشکال نما نیز به کار گیری می گردد.

خصوصیت های عایق ضد آب چوب :
خودداری از رنگ پریدگی و تخریب محصولا چوبی بوسیله نوروروشنایی و اشعه UV
پرهیز از ساخت و ساز کثیفی در نما بعداز بارش باران
ضد گردو غبار کردن اشکال تولیدات چوبی
دارنده خواص خویش تمیز شوندگی بعد از بارش باران
دارنده خواص ضد رسوب، ضد جلبک و ضد باکتری
پرهیز از تغییرات رنگ سطح ها آیتم ایفا
نگهداری و خودداری از تغییرات رنگ مصالح به فعالیت برده گردیده در نمای ساختمان
پوشش ضد آب DN80 :
این پوشش ضد آب قابل به کار گیری در گونه های چوب های نپخته و رنگ نشده میباشدهمینطور این متاع امکان به کارگیری در نمای داخلی و فرنگی ساختمان را نیز داراست.

خصوصیت های پوشش DN80 :
مقاوم سازی تولید ها چوبی در قبال باران های اسیدی
جلا دهنده ی نماهای چوبی
بازدارنده از ساخت شوره در نمای چوبی
مقاوم در قبال اشعه UV خورشید
ضد جلبک و ضد رسوب
آب بندی و آب گریزی همه سطح ها و اشکال نماها
چسبندگی بسیار بالا و ساخت و ساز لینک با گونه های نماها
مقاوم در قبال مواد شستشو اسیدی و قلیایی
درخشان کننده و جلا دهنده سطح ها
دوری از ساخت و ساز شوره و آهکی شدن سطح بعداز به کارگیری از رزین
واکس رزین RX 14 :
رزین ضد آب کننده چوب RX14 در گونه های سطح های چوبی مستعمل و سبب نگهداری ساختار و نمای طبیعی چوب شود. رزین آب سد موجب نگهداری از چوب در قبال حالت جویبار شود و از چوب در قبال سایش، خراش و اشعه خورشید و ساخت لک دوری می نماید.

خصوصیت های واکس رزین ضد آب چوب:
ضد قارچ و آنتی باکتریال
پرهیز از قالب قالب شدن چوب
ماندگاری 4 ساله بر روی چوب
مقرون به صرفه با بها منصفانه
ضدآب و آبگریز، ضد قالب شدگی
اجرای راحت
سوای نیاز به زیرسازی
نگهداری زیبایی طبیعی بافت چوب و گونه های سطح های
رزین ضد آب کننده A80 :
این فرآورده نیز ضمن ضد آب سازی، تحت عنوان جلا دهنده و درخشان کننده سطح های چوبی در نماهای داخلی یا این که فرنگی ساختمان قابلیت و امکان به کارگیری داراست. از این پوشش ضد آب کننده برای درب های دستشویی، تحت عنوان عایق رطوبتی پشت بام و عایق رطوبتی نما نیز می قدرت بهره مند شد.

خصوصیت های رزین ضد آب کننده چوب :
ضد پوسیدگی و باد کردگی چوب
جلا بخشیدن به سطح های چوبی
دوری از اثرات تخریبی اشعه UV
روغن گیاهی ترموود :
این روغن گیاهی برای نگهداری از گونه های چوب در مقابل حشرات و اشعه UV خورشد به کار گیری میشود. روغن ترموود منحصر چوب بر روی اشکال تولید ها چوبی حتی ظروف چوبی نیز به کارگیری می‌گردد.

خصوصیت های این مال :
پرهیز از زخم اشعه UV
دوام بالابر روی چوب
ساخت و ساز جلا و در خشندگی در چوب
بازدارنده از تولید خراش و سایش بر روی چوب
نگهداری بافت طبیعی چوب
باصرفه
اجرای راحت
ضد باکتری

15 خصوصیت ضد آب کننده چوب دکتر معالج نانو :
(پزشک نانو یک کمپانی علم نهاد است که در جهت ساخت، فروش و اجرای محصول ها نانو به طور تماما تخصصی و کیفیت بالا مهم فعالیت دارد.)

به کارگیری سهل وآسان و مقرون به صرفه
دارنده دوام و ماندگاری خوب
ضد اسید، ضد جلبک، ضد رسوب و ضد آب کننده سطح چوب
آنتی باکتریال (بازدارنده رویش قارچ و کپک و باکتری در گوشه و کنار های مرطوب)
صد در صد uv و مقاوم در قبال اشعه خورشید (در شکل تابش نوروروشنایی خورشید به چوب، نانو چوب با مقاومت در قبال اشعه یو او منجر پرهیز از پوسیدگی، رنگ پریدگی و رخنه‌ میل کردن چوب میشوند.)
درخشندگی بالا و ساخت جلا روی چوب
ضد گرد و غبار
سازگار با اطراف زیست
ضد باکتری و ضد عفونی کننده
مقاوم در قبال نم و رطوبت (این دستور سبب ساز ساخت حفظ در قبال تغییر تحول بافت چوب می‌گردد.)
مقاوم در قبال اشکال آب میوه ها
مقاوم در قبال مواد شستشو اسیدی و قلیایی
چسبندگی بسیار بالا و تولید لینک با گونه های نماها
خودداری از تولید شوره و آهکی شدن سطح بعداز به کار گیری از نانو چوب
حفظ و دوری از تغییرات رنگ مصالح به عمل برده گردیده در نمای ساختمان
تولید خواص ضد خوردگی


مزیت های به کارگیری از عایق ضد آب چوب چیست؟
ضد آب کننده چوب نانو تنفس چوب را از در بین نمی موفقیت و قابلیت عبور رطوبت و بخار آب از باطن چوب را مهیا می نماید.
اجری نانو چوب موجب غلتیدن قطرات آب از روی چوب میگردد و در فیض موجب شسته شدن سطح های چوبی از آلودگی ها شود.
وجود ذرات آبگریز و آنتی باکتریال نانو چوب ضد آب دکترنانو، سبب به عدم نفوذ قطرات آب به باطن چوب می‌گردد و بنابراین بازدارنده پرورش اشکال باکتری و قارچ در فضا های مرطوب روی چوب می‌شود.
پوشش ضد آب کننده چوب از ساخت آلودگی و گرد و خاک روی سطح های چوبی خودداری می نماید.
اجرای نانو چوب بازدارنده از رخنه‌ خوردگی چوب می‌گردد.
اجرای محلول نانو ضد آب کننده چوب سبب ساز ساخت مقاومت در قبال هوازدگی و فرسودگی چوب شود براین اساس دوام و ارتفاع قدمت سطح های چوبی را ارتقاء میدهد.
استعمال از ضد آب کننده همگی سطح ها چوبی و ام دی اف موجب ضد خش شدن سطح چوب نیز میگردد.
تولیدها نانو ضد آب چوب همانگونه که در صدر اشاره شد تولیدات چوبی را در قبال اشعه UV مراقبت می نمایند و به همین ادله خیر صرفا محافظی در قبال رنگ پریدگی و سوراخ میل کردن چوب می‌باشند بلکه منجر درخشان شدن و ارتقا جلای چوب میگردند.
بااستفاده از نانو چوب های ضد آب کننده احتمال پوسیدگی و بادکردن تولیدات چوبی را می‌توانید به صفر برسانید.
چوب از موادی میباشد که تخت گاز حریق میگیرد با به کار گیری از محلول ضد آب کننده سطح های چوبی نانو بر روی تولیدات چوبی قابلیت و امکان دیر سوز کردن آن ها آماده میشود.
به کار گیری از عایق ضد آب نانو چوب موجب ساخت خواص پاک شوندگی آسوده در چوب میگردد.

محلول ضد آب کننده چوب نانو در چه جای هایی کاربرد دارااست؟
عایق رطوبتی درب های چوبی خزینه و خدمت های بهداشتی
آبگریز کردن نماهای چوبی، سقف های چوبی و نرده های چوبی
قابل به کارگیری در در و پنجره های چوبی ناپخته یا این که رنگ گردیده
مبلمان چوبی
سایبان های از فرآورده چوب
کابینت های منزل
گنجه و تخت خواب
آلاچیق، کلبه های چوبی و اشکال بنا های چوبی
قایق های چوبی و گونه های ماکت های درست شده از چوب
پارکت ها و کف پوش های چوبی به جهت اینکه به صورت مداوم در معرض سایش می باشند نیاز به یک عایق مطلوب دارا هستند تا خلال ضد آب کردن آنان سبب ساخت و ساز مقاومت در قبال سایش نیز خواهد شد.

در قبل از پوشش های مختلفی برای جلا بخشیدن و عایق کردن پارکت و کفپوش ها به کار گیری میشده که‌این پوشش ها یک لایه بر روی چوب تشکیل می دادند و به راحتی نیز از در میان می رفتند البته نانو چوب ها با خصوصیت های خاصی که دارا‌هستند موجب ضد سایش کردن چوب نیز خواهند شد.

از مشکل ها استعمال از چوب در فضاهای چوبی خارج از منزل مانند آلاچیق، کفپوش های فضای گشوده و نماهای چوبی، قالب قالب شدن پوشش و از میان رفتن رنگ روی چوب است. درنتیجه چوب در معرض حشرات، رطوبت و آب قرار می‌ گیرد ولی نانو چوب ها به جهت لینک و پیوند بسیار قادر که با چوب برقرار می نمایند قالب قالب نمی شوند و از فی مابین نمی فرایند.

عایق ضد پوسیدگی درب چوبی نانو:
پوسیدگی درب خزینه ها و توالت از اشتباهات رایج در منزل ها است همانگونه که در ابتدا نیز اشاره شد درب های چوبی با‌گاز اثر رطوبت قرار گرفته و پوسیده میگردند.

دما، عدم حضور فروغ و روشنایی و رطوبت از مواقعی میباشند که هیچوقت نمی قدرت آن‌ها را در خزینه و دستشویی حذف کرد البته این مفاد فضا قابل قبولی را برای رویش قارچ و حشره های چوب خوار به وجود میاورد که موجب پوسیده شدن درب های چوبی می گردد.

ماده های شوینده اسیدی که برای شست و شوی درب های توالت و گرمابه به کار گیری میشوند نیز از دلایل دیگر پوسیدگی درب های چوبی است.

چنانچه نمیخواهید درب گرمابه و دستشویی شما به‌این اشتباهات مواجه گردد و بدون چاره به بده بستان و صرف مخارج بی حدو حساب برای آن گردید مایحتاج میباشد که از عایق های ضد پوسیدگی درب چوبی مطلوب به کار گیری کنید.

عایق های پوسیدگی درب چوبی نانو به شما این قابلیت را می دهند که از درب های چوبی برای دستشویی و گرمابه در سال های دراز فارغ از زخم به کارگیری فرمائید. عایق های پوسیدگی درب چوبی اجرای سادگی داراست و برای بازه زمانی زمانبر مراقبت می‌نماید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    برگشت به بالا