Loading...

سیلیکون قالب سازی

|
سیلیکون قالب سازی

مجموعه رزین شیراز - آکادمی دکتر امید زارع با آموزش کارهای هنری بسیار آسان و قابل انجام در خانه و همچنین آموزش کامل کسب درآمد به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فعالیت خود را در منزل آغاز کنید و  به عنوانِ کسب درآمد نمایید مناسب برای خانم ها، آقایان، دانشجویان، افرادی که قصد مهاجرت دارند و کسانی که می‌خواهند شغل دوم داشته باشند . تمام پشتیبانی از قبیل تهیه و ارسال محصول به تمام نقاط کشور حتی به روستا های کوچک کشور عزیزمان ایران انجام خواهد شد . امید واریم مطالب زیر به شما در جهت کسب دانش بیشتر یاری نماید .

*****

*****

اطلاعات زیر بسیار مفید است ، جهت مشاهده روی مطلب مورد نظر در لینک پایین کلیک کنید : 

رزین اپوکسی

قیمت رزین اپوکسی مخصوص چوب

قیمت رزین اپوکسی نیمه غلیظ 

قیمت رزین اپوکسی رقیق

قیمت رزین اپوکسی هنری و زیورآلات

قیمت انواع قالبهای سیلیکونی مخصوص رزین 

قیمت انواع قالبهای فلزی جواهرات

قیمت انواع خرج کارهای جواهرات

قیمت انواع قالبهای چوبی مخصوص رزین اپوکسی

قیمت انواع رنگ های اکریلیک

قیمت رنگ های پودری صدفی

قیمت پودر شب تاب

قیمت انواع ابزار رزین

قیمت انواع رنگ پبگمنتهای اپوکسی

قیمت سنگ های کریستال شیشه ای

قیمت فندک و تورچ مخصوص حباب گیری رزین

قیمت موتور ساعت مخصوص ساخت ساعت

قیمت چوب گرد خام مخصوص ساخت ساعت

قیمت ترازو دیجیتالی 

قیمت آنتیک های فلزی و غیره

اطلاعات زیر بسیار مفید است ، جهت مشاهده روی مطلب مورد نظر در لینک پایین کلیک کنید : 

چگونگی درآمد زایی در آکادمی دکتر زارع

آموزش رزین اپوکسی

آموزش سنگ مصنوعی 

آموزش رزین اپوکسی

آموزش رایگان رزین

آموزش کامل و صفر تا صد رزین اپوکسی همراه با آموزش های مکمل از قبیل شمع سازی ، تکسچر ، ویترای و آموزش ساخت قالب های سیلیکونی به همراه آموزش کامل درآمد زایی به صورت میلیونی به عنوان شغ دوم  همگی در یک پکیج :

در جشنواره تخفیف به مدت زمان محدود هستیم 300 هزار تومان بوده که 50 درصد تخفیف خورده و شده 150 هزار تومان

کد تخفيف 50 درصدی : 888 میباشد 

⇐ کد معرف : 4444

جهت خرید دوره ابتدا  اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نمایید و از همان جا میتوانید دوره را خریداری و بلافاصله آموزش های خود را شروع کنید  توجه داشته یاشید با نصب اپلیکیشن و خرید دوره به طور اتوماتیک در مجموعه فروش اضافه میشوید

****

امروزه صنعت های دستی مکان اکثری از اسباب و اثاث و صنعت های را گرفته‌اند. صنعت های دستی مدرن به‌قدری جذابیت نشانه داده‌اند که حرفی برای بیان کردن نگذاشته‌اند. رزین کاری، شمع سازی و همینطور سنگ سازی برای مثال هنرهای گزینه استقبال بعد از ظهر تازه محسوب میگردند. مسلم میباشد که‌این هنرها اعتنا شما‌را نیز جلب کرده‌اند و شما برای شناخت با پوسته سیلیکونی اختصاصی رزین، شمع و سنگ تصنعی و مصنوعی در درحال حاضر پژوهش این نوشته‌ی علمی می‌باشید. خوشبختانه برای شناخت با این هنرها و پوسته آن ها مکان صدق آمده‌اید. ما در‌این نوشته ی علمی به سؤالات ذهنیت شما جواب خوا‌هیم بخشید. برای دستیابی داده ها اساسی و کلیدی راجع‌به پوسته‌های سیلیکونی رزین، شمع و سنگ تصنعی با ما یاور گردید.

پوسته سیلیکونی رزین کاری
یک کدام از هنرهای گزینه استقبال که امروزه بسیار گزینه دقت قرار گرفته، رزین میباشد. هنر رزین اپوکسی در سال‌های اخیر بسیار مطرح گردیده و طرف‌داران متعددی پیدا نموده است. شاید داده ها کافی درخصوص رزین و رزین کاری داشته باشید؛ البته بد وجود ندارد ما نیز توضیحات کوتاهی ارائه دهیم. هنر رزین یک کدام از زیباترین بنا‌های انسان به حساب می آیدابداع در‌این هنر صحبت نخستین را میزند.

پوسته سیلیکونی رزین اپوکسی
پوسته سیلیکونی رزین از کجا بخرم؟

برای محافظت از پوسته سیلیکون صرفا کافیست به موارد ذیل دقت نمائید:
موقع تشکیل داد ضروری میباشد که موقع به کار گیری از پوسته ها و همچنین هنگام بیرون کردن رزین ازآنها توجه مایحتاج و کافی داشته باشید تا پوسته آیتم به کارگیری مبتلا پاره گی یا این که زخم نشود.رزین را با حوصله و طاقت و با ملایمت از پوسته بیرون فرمایید.
برای داشتن خروجی خوب و فیض ایده آل خیس عالی میباشد رزین های بیرون گردیده از پوسته را پرداخت و پولیش نمایید تا خطاها احتمالی رزین از قبیل ساخت و ساز شدن چین و چروک سطحی و موج روی فعالیت و ….. برطرف گردد.
باتوجه به ساخته شده با دست بودن پوسته ها میبایست قطعا خروجی آخری را پرداخت و پولیش فرمائید تا اشتباهات احتمالی برطرف خواهد شد.
گذشته و پس از به کار گیری می بایست انها را با اب خالی و فارغ از هیچ سیرتکامل به کار گیری از اسکاچ و ناخن و منزه کننده های ساینده و فوم و .. شست و با دستمال فارغ از پرز کم آب کرد.
هر پوسته با هر عمقی را که در اختیارداشتید،اصلا یکباره از رزین لبریز نکنید. همگی ی رزین های زیور الات حجمی نیستند و میبایست لایه به لایه عمل شوند.

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ تلاوت این مقاله ۴ دقیقه فرصت می برد
پوسته سیلیکونی رزین از کجا بخرم؟ این سوالی میباشد که نسبتاً کلیه کسانی که با رزین اپوکسی درخصوص میباشند از خویش میپرسندپوسته های سیلیکونی برای عمل با رزین به کار گیری می‌شونددارنده وضعیت ژله ای و انعطاف پذیر هستن و در صورت هایی مانند مربع ، دایره و مستطیل و … وجود دارا هستند. برای پوسته گیری و درآوردن صورت دلخواه، از رزین سیلیکون به کارگیری میشوداشکال متفاوت رزین سیلیکون در بازار جان دار میباشد. از معروفترین آنان رزین سیلیکون RTV2 میباشد که در مورد ها مختلفی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند. با وب سایت هنری همپا باشید تا در این زمینه توضیحات ما یحتاج ارائه خواهد شد.

نکات اساسی پیش از خرید پوسته سیلیکونی رزین
هنگام خرید پوسته سیلیکونی رزین هرچقدر رنگ پوسته روشن خیس باشد علامت دهنده چگونگی عالی پوسته سیلیکونی میباشد و در غایت بدلیجات رزینی کیفیت خوب تری خواهید داشت.به کارگیری از پوسته های کیفیت خوب این مزیت را دارااست که میتوان ازآن برای دفعات متعددی استفاده نمود و همچنین اپوکسی رزین به راحتی از آن مستقل میگردد و نیازی به چرب کردن پوسته وجود ندارد.


پوسته سیلیکون رزین چیست؟
شایسته ترین نوع پوسته های سیلیکونی ، پوسته هایی می‌باشند که با سیلیکون پوسته گیری rtv2 روشن تشکیل‌شده باشند.در واقع هرچقدر رنگ پوسته روشن خیس باشد آرم دهنده چگونگی خوب پوسته سیلیکونی میباشد و درنهایت بدلیجات رزینی کیفیت عالی تری خواهید داشت. افزون بر آن به کار گیری از پوسته های کیفیت بالا این مزیت را داراست که میتوان ازآن برای دفعات متعددی به کار گرفت . همچنین رزین به راحتی از آن غیروابسته می شود و نیازی به چرب کردن پوسته وجود ندارد.

بها اشکال پوسته چقدر میباشد؟
مطابق نوع سیلیکون مصرف شده در پوسته و وزن پوسته ، ارزش آن مشخص و معلوم می شود .

ارزان ترین پوسته های سیلیکونی ، پوسته های آشپزی میباشند که سبب ساز مات شدن رزین می گردند و در حالتی‌که صرفا برای استحصال تجارب و آغاز می خواهید پوسته تهیه و تنظیم نمائید آن ها آیتم قابل قبولی میباشند
سیلیکون های سپید مات چگونگی متوسطی دارا هستند و بها آن ها از سیلیکون روشن rtv2 حدود ۱۵ درصد ارزان خیس میباشد که‌این سبب ارزان خیس شدن پوسته رزینی می‌گردد . البته بایستی اعتنا داشت که قدمت کمتری نیز نصبت به سیلیکون روشن داراست
شایسته ترین نوع و گران ترین پوسته ها از سیلیکون روشن rtv2 تشکیل‌شده اند . درصورتی که به‌دنبال شایسته ترین پوسته سیلیکونی رزین هستیند این نوع پوسته ها شایسته ترین مورد هستند.
نکته حائض اهمیت در خرید پوسته ها ، ضخامت آن می باشدپوسته های دستگاهی که غالبا تشکیل داد مرز و بوم چین می باشد بسیار نازک بوده و پس از چند بار به کارگیری پاره می شوندولی پوسته های دست‌ساز از ضخامت بیشتری منتفع می باشند که همین دستور به کار گیری از آن‌ها‌را شل خیس کرده و پاره نمی شود.

مثال پوسته سیلیکونی روشن - وب سایت هنرینباید هایی که بایستی در هنگام عمل به آن اعتنا کرد:
در قالبها می بایست از ریختن رزین غلیظ دوری کنید؛ چون به شدت داغ کرده و سبب ساز سوختن پوسته می‌گردد و پوسته به شغل می چسبد.
رنگهای جوهر بی چگونگی که مملو‌از تینر های کار کشته می باشند برای پوسته رزینی مطلوب نیستند
فندک و تورچ به چنگ آوردن بدون واسطه و با شعله زیاد سبب وخیم شدن پوسته میگردد.
برای حفظ از آن ها می بایست پوسته ها را پس از به کار گیری در یک نایلون پاک و باطن یخچال فریزر و دور از هرگونه یخ زدگی و گرما و حرارت و … قرار بخشید.
از انجام اجبار یا این که اشیاء تیز برای بیرون کردن وسعت درون پوسته به کار گیری نکنید.برای این فعالیت پوسته را ذیل شیر آب گرفته و مالش دهید.این فعالیت منجر شیوع اب و هوا به باطن پوسته گردیده و وسعت درون پوسته به راحتی بیرون میگردد.
برای پوسته های کروی و گلدانی که دارنده خط برش می‌باشند پیش از ریختن مواد بدور پوسته یکی کش ببندید تا حاشیه ها به طور کامل روی هم قرار بگیرند.
پوسته سیلیکونی رزین از کجا بخرم؟
برای اینکه بدانیم پوسته سیلیکونی رزین از کجا بخرم، می توانید خرید پوسته سیلیکون مطلوب اشکال رزین صمغ، می‌توانید به دلخواه خویش، پوسته مدنظر از دید طرح، مال، اندازه و بها را از دکان های اینترنتی به عنوان مثال وبسایت هنری تهیه و تنظیم نمائید تا خیالتان از بابت چگونگی و اصالت جنس خریداری گردیده شل باشد. دکان هایی که میباشند که متاسفانه از کالاهای تاریخ قبل و یا این که تقلبی به اسم مارک های مطرح و کالاهای تازه استعمال می نمایند. این اشخاص به محض گشوده شدن بسته نیز از عودت این مورد پرهیز می نماینداگر که شما با خرید از وب سایت هنری میتوانید از اصالت کالا مطمئن باشید. همینطور قابلیت و امکان عودت متاع طی قوانینی برای شما مهیا گردیده استو

یک کدام از مواد اول و ضروری هنر رزین، پوسته سیلیکونی میباشدپوسته‌های سیلیکونی بسیار قابل انعطاف و منعطف می‌باشندعمل با این پوسته‌ها بسیار ریلکس میباشد. در هنر رزین، چیزهای متعددی می‌اقتدار اخلاق و رفتار کرد. به‌تیترنمونه با به کار گیری از رزین می‌قدرت النگو، جاکلیدی، سینی و اکثری از چیزهای دیگر را کردار کرد. برای ایجاد کرد النگو به پوسته سیلیکونی النگو نیاز میباشد. همین پوسته‌های سیلیکونی النگو در اندازه‌های و سایزهای مختلفی ایجاد گردیده‌اند. شما در طول تنظیم پوسته سیلیکونی رزین، می بایست به اندازه پوسته، نوع پوسته و چگونگی آن اعتنا نماییدپوسته‌هایی که کالا سیلیکونی دارا هستند، نیاز به ماده جاری کننده ندارند.
پوسته سیلیکونی شمع سازی
امروزه شمع‌های جالب به یکی جزئیات مهم چیدمان خانه و دفتر تبدیل گردیده‌اند. شمع سازی از هنرهایی میباشد که حتی‌در خانه نیز قابل اجرا میباشد. شمع سازی به نسبت معمولیخیس و سهل و آسانخیس از هنر رزین میباشد، هرچند همین شمع سازی نیز هنر نفیس و جذابی به حساب میآید. برای گام گذاشتن درین هنر دیدنی، به مواد متعددی احتیاج ندارید و می توانید به راحتی شغل را آغاز نمایید. شما با کمی نوآوری و سه خودکار مواد به راحتی میتوانید به یک هنرمند تبدیل گردید:
1. پوسته سیلیکونی
2. پارافین مایع یا این که جامد
3. فتیله شمع (نخ یا این که طناب شمع)
یکی‌از مهم ترین فاکتورهای هنر شمع سازی، پوسته سیلیکونی شما میباشد. شما می بایست یک پوسته بهتر تنظیم نمایید تا فیض قابل قبولی حصول فرماییدگونه های مختلفی از پوسته‌های سیلیکونی در بازار وجود دارا‌هستنداولیه از تمامی شما بایستی طرح متبوع خویش را تعیین نمائید، درباره رنگ و اندازه آن نیز تصمیم بگیرید. فراموش نکنید که در صورتیکه پوسته شما عالی نباشد، زحمات شما به هدر خواهد رفت.

شمع سازی با پوسته سیلیکونی

پوسته‌های سیلیکونی سنگ تصنعی
امروزه هنر ایجاد کرد سنگ تصنعی و مصنوعی نیز آیتم دقت قرار گرفته و هنرمندان بخش اعظمی در حالا کار در این مورد می‌باشند. در هنر سنگ تصنعی و مصنوعی نیز از پوسته سیلیکونی به کارگیری میگرددپوسته در‌این هنر مانند بقیه هنرهایی که بیان کردیم، عنایت متعددی داراست. با سنگ تصنعی می‌قدرت گلدان‌های فانتزی و دیدنی، تزیینی‌های بسیار شیک و قطعات بی نظیری اخلاق کرد. درین هنر نیز می بایست به صورت، اندازه و کالا پوسته اعتنا داشته باشید. پوسته‌های زیادی برای ایجاد کرد سنگ تصنعی و مصنوعی پیاده سازی و تهیه و تنظیم گردیده‌اند. به‌تیترنمونه شما می توانید پوسته سیلیکونی گلدان عروسکی را تهیه و تنظیم کرده و در غایت با استعمال از آن یک گلدان سنگی عروسکی تهیه و تنظیم فرمائید.

پوسته سیلیکونی سنگ تصنعی

صحبت انتها
به کار گیری از پوسته سیلیکونی در هنرهای رزین اپوکسی، شمع سازی و سنگ تصنعی ترویج داراست. در واقع شایسته ترین قالبی که برای این هنرها می‌اقتدار تهیه و تنظیم کرد، قالبی از محصول سیلیکون میباشدبقیه پوسته‌ها صرفا برای برخی از امور مطلوب میباشندضمن این پوسته‌های محکم و پلاستیکی به جاری کننده نیاز دارا هستند که خویش هزینه مازاد به حساب میآید. به‌تیترنمونه در حالتی که طرح متبوع شما سه آجل میباشد، با یک پوسته پلاستیکی نمی‌توانید به فیض برسید. پوسته‌های سیلیکونی به انگیزه انعطاف و نرمی که دارا‌هستند، به راحتی گزینه به کارگیری قرار میگیرند و ایراد ساز نمیشونددر‌صورتی‌که از پوسته سیلیکونی استعمال نمائید، شفافیت و چگونگی فعالیت شما مراقبت شود؛ البته وقتی که به سراغ پوسته‌های ارزان ارزش و پلاستیکی بروید، قابلیت و امکان کدر و بی چگونگی شدن عمل شما وجود دارااست.
هنر یک هنرمند فقط به ابداع وی متعلق وجود ندارد، بلکه مواد نخستین نیز حرفی برای اعلام کردن دارا هستند. در سود در شرایطی که قصد آغاز به شغل در هر کدام از قضیه‌های جالب رزین، شمع یا این که سنگ تصنعی و مصنوعی را دارید، فارغ از فکر به سراغ پوسته سیلیکونی کیفیت عالی بروید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    برگشت به بالا